close

我好多年冇去旅行,因為我對旅行嘅要求好高
唔到我嘅要求,我寧願喺屋企訓

對於我黎講,旅行應該係一項「燒銀紙」嘅活動
唔需要帶行李,甚至連手機都唔好帶去
完全遠離一切打擾,淨係帶張credit卡同passport就夠
唔需要plan行程,每日只需要有一個明確嘅目標
舉個例就係每日要洗一萬蚊,洗唔夠唔準返酒店
你仲會愁唔夠好玩、唔夠精彩嗎?

當然啦,要有咁嘅能力負擔到依種旅行方式
都仲有一大段距離,但總好過因為降低要求
而去埋一啲其實唔係好好享受嘅旅行
哂錢都事小,你所浪費嘅時間同埋前後嘅holiday mood
已經足夠令你去到「燒銀紙」式旅行嘅機會變得渺茫

- 章柏倫

Photo: 我好多年冇去旅行,因為我對旅行嘅要求好高
唔到我嘅要求,我寧願喺屋企訓

對於我黎講,旅行應該係一項「燒銀紙」嘅活動
唔需要帶行李,甚至連手機都唔好帶去
完全遠離一切打擾,淨係帶張credit卡同passport就夠
唔需要plan行程,每日只需要有一個明確嘅目標
舉個例就係每日要洗一萬蚊,洗唔夠唔準返酒店
你仲會愁唔夠好玩、唔夠精彩嗎?

當然啦,要有咁嘅能力負擔到依種旅行方式
都仲有一大段距離,但總好過因為降低要求
而去埋一啲其實唔係好好享受嘅旅行
哂錢都事小,你所浪費嘅時間同埋前後嘅holiday mood
已經足夠令你去到「燒銀紙」式旅行嘅機會變得渺茫

- 章柏倫

arrow
arrow

    skyaxis 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()